Monday, August 23, 2010

#40 ^ousshhhh^



Don't Touch Me!!

wtf!! pesal kau nk touch2 nie? dpn org ramai yang lintas2 mcm kumbang cr bunga nie?
kau muhrim aku ke? kau suami aku ke?
bukan kan? so what!!

Segala nya sifat kau tu yg dok celek sana, celek sini....
mst hari2 kau dpt dosa sentuh perempuan sana, perempuan sini...
Al-kisah nya lepas amik lappy dari HP Centre kat Bukit Damansara td.
pe lagi, shhhiiiuuuuu ke Pusat Bandaraya. dlm kepala otak nie,
kat mana ada banggunan tinggi2, ada jem strobery,kat situ la kite tuju!
last2 jmp Jalan TAR.

jalan..jalan..jalan...jalan... STOOOPPP!!!!
1st insperation! errrmmmmm... sedap nye!
2nd insperation: wahhhh...cantik nye!!
3rd insperation: huh! murah nye!
4rd insperatio: huissshh!! berkenan la.

Lihat lah segala nafsu seranah yang membuak2 tu..
antara keterujaan yang dikecapi hanya dua je.
dua helai inner cotton yg ade blink2 berharga Rm5 sehelai dan sehelai selendang arab yang sangat chumel berharga Rm20.
itu saja ok! itu s a h a j a. . . .

ada nafsu lagi tak? tak de kan? baju kurung kerawan2 berharga Rm100 sangat murah.
tunggu mama bank-in duit baju raya.

fuhhh!!! jalan punye jalan..jalan lagi... STOPPPPP!!!!
elak2. sorok tangan. pe tak nye. yg minah endon tu bg pamplet tntg lotion yg die promot. yg si mamat endon ni plak tetibe pap!! celek kt tangan org depan. terkejuk gak akak tu.xpe, tunggu giliran aku plak.
berani kau ye tnpa mtk kbnrn trus celek kat akak tu. sian die.
kalo kau berani celek pap! kat aku, aku pannnnggggg!! kau terus. lain kali mintak kebenaran xpn bg la minah endon tu yg celek pap! kat akak tu,nie engkau plak yg terhegeh2.dosa bersentuhan tahu!

aku tgk muka si minah endon tu pn penuh jerawat lesung batu giling!
tp ada hati nk soh orang pakai produk die.

anda2 semua yang pernah alami benda yang sama.
jauhi la dari mereka kerana mereka ini menyedekahkan dosa kepada anda jika yang menjuarkan khidmat itu bukan muhrim anda....

0 comments:

Post a Comment