Thursday, August 19, 2010

#36 ^main tarik tali^

Main Tarik Langsir!!

Macam gaduh ngn mak cik Limah jiran sebelah rumah pulak kan,berebut langsir untuk hari raya nie yg di beli kat mamak pakistan bawak moto breennggg....breennggg..pinn..pinn.. dpn rumah tu kan..
kejadian yang rase nk ketuk je kepala kau!

Place: Star Mart Ekspress from Bukit Jalil to Taiping.

Gades: that my seat. num 13. single seat for me.
Cina man: Free seating.
Gades: 'repeat again' this my place!
Cina man: free seating lorh.... "dengan jelingan maut"

Oh god! aku bengap ke die yang bengap!
dengan kelam kabut nye si hanna maya bawak kete shiuunggg..shiuunnggg mcm F1 kat litar pintas....hahaha
jam 11 tepat smp bukit jalil. nasib bas tak larikan diri lg..

buleh plak mamat cina tu ckp FREE SEATING.
rase nya beli tiket RM23 tunaaaiiii....
tak de plak akak kaunter tu ckp buleh naik free.

baru faham yg mamat cina tu ckp leh duduk kat mana2 je.
ok, be fine... cool.
duduk single seat blkg mamat nie. menghalakan air cond ke muka supaya muka cm tambi yg berpeluh2 ni buleh kering cepat dan buleh berubah dalam sekelip mata jadi cm muka iklan fair n lovely sambil menari2 dlm bas.
Tipu di bulan puasa. MAAF!
dengan terik matahari makin berpacaran pada ku...
eh! bukan berpacaran!tp berpancaran... macam matahari tu bercinta dgn aku plak!

perkara pertama: keluarkan Ray Ban dr bag.
perkara kedua: Tarik langsir!!!!

ye la, tamak giler mamat cina nie smp langsir bahagian kite pn die pulun.
aku pn tahu panas. Tahu!!
sekali tarik, die tarik lagi...
dua kali tarik, die tarik lagi...
kali ketiga tarik, kau tarik lagi...
kali ke4, aku tukar seat tepi!
pulun la langsir tu kat kau. biskut kering betul la kau....

amik kau! sekali aku pn tamak jgk...pulun dua2 seat yg ada.
hahahaha
ada langsir sendiri lagi....
buerrkkkkk!!!
puas hati aku. nasib baik la tak ramai penumpang.


0 comments:

Post a Comment