Sunday, June 19, 2011

#70 ^bila la kawan saya nak tolong^

Actually dah malas nak update blog sbb bosan tgk blog sendiri dah macam hape lagi.
mood tak ada. tahu tak? bukan boleh nyanyi lagu 'bapaku pulang' dan secara automatic je mood tu datang terkedek-kedek. memang tak la jawabnye. blog nie dalam proses tunggu reedit and di renovate balik blog nie..
insyaAllah tunggu seorang sahabat saya nie membantu. Doa banyak2 moga dia simpati sama saya, sanggup tolongin gua ubahin sama laman sawang saya iyaaa. gua kepingin dia membantu gue.. mudah-mudahan leee..
pasal nak nyanyi lagu bapaku pulang tadi, in the same time nk wish Selamat Hari Ayah! kali nie x nk cite2 sedih dah.
sbb nanti mesti nanges2 lagi. dah. tu je. kalau ayah or mama or adek beradek yang baca nie. nanti kakak rahsia2 lah message ayat2 touching kat ayah. mana boleh kasi tahu kat tontonan umum. ok dah. tu je. bye!

0 comments:

Post a Comment