Monday, July 19, 2010

#27 ^beby^

Lihat! sekejap je gades dah dapat respond dari si adek. baru update blog smlm, tadi dh dapat feedback.
sunnguh laju ngalah kan Clark Kent dalam Smallville. fuhhhh....






Muhammad Hans

Muham

mad Hans for beby: aku belikan Shirt je la eh.tapi bukan macbeth tu la.sbb hang dh ade.*lagipon kopak la duit aku!!aku beli kan Shirt uptown buleh tak? sbb sem lps aku bg Shirt New Balance n pencil case Converse supaya hangpa rajin belajar.

Yesterday at 4:32pm · · · See Wall-to-Wall
Muhammad Hans
Muhammad Hans
ak nk PDI
Yesterday at 4:32pm · ·
PaPa JeNg Go
PaPa JeNg Go
PDI kt ipoh pn ada..hehehe
21 hours ago · ·
Gades Gigi Besi
Gades Gigi Besi
ye la...
nanti aku beli kan...
Yg 2 RM59 dah la....hahahaha
50 minutes ago · ·



beby: ye la. nanti aku belikan Shirt PDI kat hang yang ade tulisan PDI besar2 tu! puas hati? cukup tak?

0 comments:

Post a Comment